Teaching Aids
تدریسی امداد
تدریسی امداد کو چار اہم زمروں میں درجہ بندی کیا جاتا ہے جو عام طور پر سیکھنے والے میں مصنوعی
حواس کی نقالی (دکھاوا ، میک اپ) کے اڈوں پر بنائے جاتے ہیں۔
1. آڈیو یا صوتی ایڈ
2. بصری امداد
3. ٹھوس ایڈز
4. آڈیو ، بصری اور ٹھوس مرکب
پانچویں زمرہ کبھی کبھی شامل کیا جاتا ہے ، یعنی ، طالب علم کا طالب علم اور طالب علم کے ساتھ تعامل
اور اساتذہ کے ساتھ طلباء کا تعامل۔
1. Audio or Sound Aids
. آڈیو یا ساؤنڈ ایڈز
صوتی ٹکنالوجی کی کچھ اہمیت ہے
ایڈیسن (ایجاد کردہ ڈسک پلیئر) کے دنوں سے بہتر
مواصلات میں ٹرانجسٹر کا کردار پوری دنیا کو سستا (سستا) بنا
ٹرانجسٹر پوری دنیا کو بے نقاب کرسکتا ہے
اس میں تقسیم کرنے کے لیے پیکیج کرنے کی صلاحیت (ایک ساتھ رکھنا) اور دانشمندی
(اچھا فیصلہ) ہے
دور دراز اور مقامی رسائی میں درجہ بند
Audio or Sound AidsA. Remote Accessآڈیو یا ساؤنڈ ایڈز
A. ریموٹ رسائی(i). ریڈیو(ii) ٹیلیفون(iii) رسائی ٹیپوں پر ڈائل کریںB-Local Access
. مقامی رسائی
(i). ٹیپ پلیئرز(ii) ڈسک پلیئرز - فونگرافAbout Remote Access
. ریموٹ رسائی
a. یہ ساؤنڈ ڈیلیوری سسٹم ہےb. بنیادی طور پر ریڈیو کے ذریعہ وصول کنندہ کے بجائے ماخذ کے ذریعہ کنٹرول کیا جاتا ہےc کچھ کنٹرول طالب علم کی طرف سے ٹیلیفون اور ڈائل تک رسائ کے مواد پر کیا جاتا ہےd. عام طور پر کم مہنگا ہوتا ہےe. مرکزی اسٹوریج سنٹر میں عام طور پر تدریسی مواد کو برقرار رکھا جاتا ہے
i. Radio(i). ریڈیو. aمیں ہدایت کے لئے ریڈیو کا استعمال شروع ہوا -1920b. دور دراز علاقوں میں علم فراہم کرنے کے لئے استعمال کیا جاتا ہے.c سویڈن ، جمہوریہ کوریا ، جاپان ، برطانیہ ، آسٹریلیا وغیرہ میں بڑے پیمانے پر (وسیع پیمانے پر)استعمال ہوتا ہے
d. آسٹریلیا کے نیو ساؤتھ ویلز میں واقع ریڈیو اسکول آف ایئر نے ایسے طلبا کے مابین رابطے برقراررکھے ہیں جو جسمانی طور پر بکھرے ہوئے ہیں اور کسی بھی تعلیمی پروگرام کے لئے مل کر ملتے ہیں۔
e. اساتذہ سے براہ راست رابطے کے لیے طالب علم ٹرانسسیور کا استعمال کرتے ہیںf. طلباء اپنی شناخت کے لئے اسے استعمال کرتے ہیں.g امریکہ ابھی بھی نشریات نشر کرنے کے لئے ایف ایم اینڈ اے ایم اسٹیشنوں کا استعمال کررہاہے اور مناسب امتحانات پاس کرنے والے طلباء کو مکمل سہرا دیا جاتا ہے
ii. Telephone
(ii) ٹیلیفونa. ایک انسٹرکٹر ٹیلیفون پر استعمال کرسکتا ہےb. اس علاقے کے لئے موزوں ہے جہاں بڑی تعداد میں طلبہ شرکت کرتے ہیںc .اکثر پریزنٹیشنز کے ساتھ سلائیڈز ، فلمیں یا دیگر مناسب مواد کا استعمال ہوتا ہےiii. Dial Access Tapes
(iii) رسائی ٹیپوں پر ڈائل کریںa. بنیادی فائدہ یہ ہے کہ کسی مرکزی سہولت میں تدریسی مواد کو رکھا جائےb. کچھ ڈائل ایکسیس ٹیپس طالب علم کے ذریعہ اجازت کے کنٹرول میں ہیں.c ڈیل ایکسیس سسٹم بالکل ایسا ہی ہے جیسے مقامی رسائی پلیئر انتظامات
B. Local Access
i. Tape Players
. مقامی رسائی
(i). ٹیپ پلیئرز
a. مختلف تعلیمی سرگرمیوں میں استعمال کیا جاتا ہے
b. درس و تدریس کے لیے خریدنے کے لئے کم لاگت آئے گی
c طالب علم کے ذریعہ ہدایت کی رفتار پر قابو رکھنا
d. آسان اور تقریبا فول پروف (کامل) آپریشن
e. نئے پروگرام کے لئے آڈیو ٹیپ کی دوبارہ پریوستیت
f. ریکارڈنگ کا آسان طریقہ کار جس میں خصوصی ٹیکنیشن کی ضرورت نہیں ہوتی ہے
.g معیاری مواد کے عام استعمال میں عام رجحان
h. تعلیم میں ان کے مسائل حل کرنے کے لئے یکساں مواقع فراہم کرتا ہے
ii. Disk Players Phonographs
(ii) ڈسک پلیئر فونگراف
a. آواز ریکارڈ کرنے کیلئے سازو سامان
b. ایڈیسن نے 1877 میں ایجاد کی
.c کلاس روم کی ہدایات میں محدود استعمال کی وجہ سے اس کے پلے بیک کرنے یا اعادہ کرنے کی
خصوصیات کی کمی ہے
d. ممکنہ طور پر زیادہ تر تدریسی پروگرام کے لئے آڈیو ٹیپ پلیئر کے ساتھ متبادل بنایا گیا ہے جس
میں کسی جزو کی ضرورت ہوتی ہے
2. Visual Aids
A. Printed Material
A. طباعت شدہ مواد
a. کتابیں
b. کتابچے ، مطالعے کے رہنما
.c جرنل کے مضامین ، پرچے
d. رسالے ، اخبارات
. طباعت شدہ مواد
i. متن کی کتابیں ، کتابچے ، اسٹڈی گائیڈز ، جرنل کے مضامین ، پرچے ، رسالے ، اخبارات ، سیکھنے
کے عمل میں اہم کردار ادا کرتے ہیں۔
ii. جہاں تک اسٹوریج کمپیوٹرز کی بات ہے تو ، مائکروفی (فلم کا طباعت شدہ ٹکڑا) ، مائکروفلم ، اور
متعدد الیکٹرانک آلات استعمال کیے جاتے ہیں لیکن طباعت شدہ مواد کی اپنی ایک اہمیت ہے
B-Flat Prints Graphic
.B فلیٹ پرنٹ- گرافکس
a. تصاویر
b. چارٹس ، آریھ
c . دیوار (دیوار کی پینٹنگ)
d. نقشے ، پوسٹر
. تصاویر ، چارٹس ، ڈایاگرام ، دیواروں ، نقشے ، پوسٹرز ،
ii. ایک مختلف تدریسی طرز میں استعمال ہوتا ہے
iii. کسی اور میڈیم جیسے طباعت شدہ پرچے ، ٹیپ پریزنٹیشن یا لیکچر جیسے مرکب کے طور پر استعمال ہوتا ہے
iv. پرانی ٹیکنالوجی لیکن اب بھی مواصلات میں اس کے قابل ہے
C-Projected Images
C. پیش کردہ امیجز
a. سلائیڈز ، فلمسٹریپس
b. خاموش فلمیں
c .اور ہیڈ پروجیکٹر
. چونکہ فوٹو پوری دنیا کو تبدیل کرتے ہوئے کسی بھی جگہ اور چیزوں کے بارے میں معلومات فراہم
کرتے ہوئے فوٹوگرافی میں ایسٹ مین کی طرف سے 1889 میں لچکدار فلم کی ترقی کے ساتھ بہتری
لائی گئی
ii. ایڈیسن کا دیا ہوا پہلا پروجیکشن ڈیوائس جس نے مووی اور سلائڈ پروجیکشن کو جنم دیا
iii. سلائیڈوں ، فلمسٹریپس اور فلموں کی تیاری اور پروجیکشن نے فوٹوگرافی کو ایک عملی تعلیمی ذریعہ بنایا
iv. پروجیکشن ڈیوائسز میں خودکار لوڈنگ کی خصوصیات میں مزید بہتری آئی ہے
v. غیر تربیت یافتہ اساتذہ کے لئے بھی ایک آسان کام ثابت کیا
vi. دونوں کیمرے اور پروجیکشن آلات کارتوس سے بھری ہوئی فلم کا استعمال کرتے ہیں جو فلم میں
لباس اور آنسو کو کم کرتے ہیں
vii. پھر اوور ہیڈ پروجیکٹر کے بارے میں غور کو اجاگر کیا جاتا ہے
viii. یہ مختلف لیکچرز میں بلیک بورڈ کے طور پر استعمال ہوتا تھا
ix۔ اچھgے آراگراموں ، اعداد و شمار ، نقشوں کو بنانے کا فائدہ ہے اور جلدی سے تیار کردہ اسباق کی
بجائے لیکچر کی مکمل تیاری کرلی
3. ٹھوس (قابل ، ٹھوس) اشیا
3. Tangible (touchable, concrete) Items
. اصل چیزیں
نمونہ (زندہ یا محفوظ) ، کنکال ، آبجیکٹ ، سازوسامان ، مجموعہ اور استعمال کیلئے مواد
B. ماڈل ، ماک اپس ، تعمیر نو ، منیچر (بہت چھوٹے ماڈل یا کسی چیز کی کاپی) ، اور کٹ وے (مردوں کے لئے
سیاہ اور بھوری رنگ کی جیکٹ)
C. میوزیم ، فیلڈ لیبارٹریز ، اور نقلی (پنروتپادن) آلات
Explanation (Tangible Things)
وضاحت (ٹھوس اشیا)
A. اصلی چیزیں
یہ تب ہوتا ہے جب درس کو دو حصوں میں تقسیم کیا جاتا ہے یعنی ، تھیوری اور عملی
اسی طرح مشمولات کو لیکچر کے مواد اور لیبارٹری کے مواد میں تقسیم کیا گیا ہے
سیکھنے کے عمل میں کارآمد طلبہ کو منطقی تصورات دیں
B. لیبلریٹریز میں بہت سارے سالوں سے ماڈل ، موک اپس ، تعمیر نو ، منیچرز ، اور کٹ ویز کے عام
رواج ہیں۔ اصلی چیزوں کی مخصوص خصوصیات پر زور دینے اور دیگر ذرائع ابلاغ یا طباعت شدہ مواد
کے ساتھ استعمال شدہ تصورات کو بھی گفتگو کرنے کے لئے استعمال کریں
C. میوزیم ، فیلڈ لیبارٹریز ، اور نقلی ڈیوائسز
خصوصی کورسز میں استعمال کیا جاتا ہے
یہ صوتی انسٹرکشنل پروگرام کی ترقی کے لئے ضروری جزو ہیں
ان کا استعمال انسٹرکٹر کے فیصلے پر منحصر ہے
4. Audio, Visual and Tangible Combination
A. Intrinsically (Fundamentally) Associated Audio / Visual
4 .آڈیو ، بصری اور ٹھوس مرکب
A. اندرونی طور پر (بنیادی طور پر) وابستہ آڈیو / ویوول
i. موویز
ii. ٹیلی ویژن
iii. کمپیوٹر
B-Individually Operative
B. انفرادی طور پر آپریٹو
i. مطابقت پذیر (مماثل) ٹیپ / ڈسک اور پروجیکشن ڈیوائسز (2x2 ان سلائیڈز ، فلمسٹریپس)
ii. طباعت شدہ مواد ، گرافکس وغیرہ کے ساتھ مربوط ٹیپ / ڈسک
iii. ٹائپس / ڈسکس ٹھوس اشیاء (ماڈل ، نمونوں وغیرہ) کے ساتھ مربوط
iv. تخمینوں ، طباعت شدہ مواد اور ٹھوس اشیاء (آڈیو سبق پروگرام) کے ساتھ مربوط ٹیپ / ڈسک
v. ٹیلیفون / ریڈیو پروجیکشن ، طباعت شدہ مواد اور ٹھوس اشیاء (ٹیلی لیکچر) کے ساتھ ہم آہنگ
Explanation
وضاحت
تعلیمی پروگرام ایک وقت میں مختلف ذرائع ابلاغ کا استعمال کرتا ہے
بہت ساری ڈیوائسز کی ساخت کی انوکھی خصوصیات کی وجہ سے محدود افادیت ہے
زیادہ تر اساتذہ ان آلات کے استعمال ، محدود سافٹ ویئر ، پیداوار کی لاگت کے بارے میں پریشان ہیں
موویز اور ٹیلی ویژن ایک جیسے ہیں جیسے تھوڑا سا فرق
آنے والی دہائی میں ٹی وی بات چیت کرنے والے نظریات کا ایک اچھا طریقہ بن جائے گا
چونکہ آڈیو کیسٹس کو ویڈیو کیسٹوں سے تبدیل کردیا گیا ہے کیونکہ ان کے ٹیپوں میں کوئی فرق نہیں ہے
ویڈیو ریکارڈنگ-مقناطیسی ٹیپ سسٹم - پلاسٹک ڈسک-ہولوگرافک ٹیپ کے طور پر چار نظام کیسٹوں
کے لئے تیار ہوئے- انفرادی طور پر چلنے والا میڈیا عام طور پر خود ساختہ پروگرام کے لئے اہم ہوتا ہے
بنیادی فنکشن ٹیپ ریکارڈر یا فونگرافک ڈسکوں پر مبنی ہے جو سلائڈ پروجیکٹر ، فلمسٹریپ پروجیکٹر یا مووی
ڈیوائس کے ذریعہ میکانکی یا الیکٹرانک طور پر چلتی ہے اور طلباء کے ذریعہ دستی طور پر چلائی جاسکتی ہے۔
گفتگو کے لئے پروجیکٹر ، طباعت شدہ مواد اور ٹھوس اشیاء کے ساتھ استعمال ہونے والے ٹیلیفون کو ٹیلی
لیکچر کہتے ہیں
For more notes CLICK HERE
CLICK HERE for more about
Shaheen Forces Academy
CLICK HERE to learn How to live in
a Right Way?
CLICK HERE to learn about Research
Work
CLICK HERE about the
notes of Measurement & Evaluation
CLICK HERE to write best Lesson
Plans
CLICK HERE to learn about Educational
Psychology
CLICK HERE to learn about Teaching
of Mathematics (Method)
Subscribe
our YouTube channel to join Pak Army, Navy & PAF
Visit our Website HERE
Install our mobile application for
notes & mcqs HERE
Like & Share
No comments:
Post a Comment